آموزش تصویری آپلود در آپلودبوی :

 

 

مرحله اول :برای آپلود فایل هایتان باید در ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .سپس مانند تصویر بالا بر روی آپلود فایل کلیک کنید. مشاهده می کنید که صفحه ی زیر برای شما باز می شود . که در آن می توانید روش مورد نظر خود را از بین گزینه های موجود (آپلود فایل، آپلود فایل از طریق سایت دیگر ، کپی فایل ، آپلود از طریق FTP)  انتخاب کنید . لازم به ذکرست اگر شما کاربر رایگان باشید تنها آپلود از طریق کامپیوتر یا آپلود فایل از سایت دیگر و کپی فایل برای شما فعال خواهد بود و سایر روش های آپلود فقط در اکانت ها ویژه فعال می گردد .

 

که در ادامه به ترتیب روش های آپلود فایل را توضیح می دهیم .

روش اول (آپلود فایل) :  این روش به این صورت است که شما فایل مورد نظرتان را از کامپیوتر شخصیتان انتخاب می کنید .

  1. در ابتدا برای سرعت بخشیدن به آپلود فایلتان بهتر است در قسمت انتخاب محل سرور آپلود یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید .

اگر فایل شما روی یک سرور ایرانیست و یا شما در ایران هستید یا دانلود کنندگان فایل شما در ایران هستند بهتر است فایل خود را روی سرور IR آپلود کنید تا سرعت بیشتری داشته باشد.، در انتخاب محل آپلود توجه داشته باشید که سرورهای که با ۲IR  تمام می شوند مثل UK2IR و CA2IRسرورهایی هستند در خارج از ایران که فایل های آنها در کمتر از ۳۰ دقیقه و بصورت اتوماتیک به سرور ایران منتقل می شوند .این سرورها فقط برای کسانی که اکثر دانلودکنندگانشان از ایران هستند ولی از خارج از ایران اپلود می کنند، مفید می باشد .

سرور های CA-UK- هم برای افرادی است دانلود کنندگان آنها خارج از ایران می باشند.

در صورتیکه کاربران شما از ایران فایل های شما را دانلود می کنند لازم است فایل های خود را حتما روی سرورهای ایران آپلود نمایید ، اینکار باعث افزایش سرعت دانلود بازدیدکنندگان شما و افزایش تعداد دانلود و درآمد شما خواهد شد.

دقت داشته باشید که اگر از طریق آی پی خارج از ایران وارد این صفحه شوید گزینه IR تبدیل به ASIA  می شود .

  1. پس از انتخاب محل سرور آپلود بر روی گزینه Browse  کلیک کنید و فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید .سپس بروی دکمه start upload کلیک کنید و منتظر بمانید تا پروسه آپلود طی شود .شما همچنین می توانید با گزینه Add more فایل های بیشتری را اضافه کنید که همزمان با هم چند فایل برای شما آپلود شود.
  2. پس از آپلود فایل مشاهده می کنید که صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما باز می شود .

گزینه ۱ برای شما لینک دانلود فایلی را که آپلود کرده اید نمایش می دهد که این لینک را شما در وب سایت یا شبکه های اجتماعی برای بازدید از فایلتان قرار می دهید.

گزینه ۲ :کد تصویر Qrcodeلینک دانلود شما برای دانلود از طریق موبایل

گزینه ۳ :کد دانلود فایل در انجمن ها

گزینه ۴ :کد Html دانلود فایل شما

گزینه ۵ : لینک حذف که با استفاده از آن می توانید در آینده فایل خود را حذف کنید که در صورتیکه در سایت عضو باشید از بخش مدیریت فایل نیز اینکار امکان پذیر است .

گزینه ۶: مربوط به کوتاه کردن لینک می باشد که باید در سایت OPizoعضو باشید.

روش دوم (آپلود از سایت دیگر) : این روش به این صورت است که قبلا فایل مورد نظر توسط شخص دیگری در سایت دیگری آپلود شده و شما مد نظر دارید همان فایل را آپلود کنید.

مرحله اول محل سرور را انتخاب کنبد

مرحله دوم لینک دانلود را از سایت دیگر copy و در این قسمت paste کنید.

مرحله سوم : این بخش شامل تنظیمات اضافی برای قرار دادن رمز روی فایل یا ارسال لینک فایل به ایمیل شما می باشد

مرحله چهارم بروی دکمه Upload کلیک کنید و منتظر بمانید تا فایلتان آپلود شود.

روش سوم ( کپی فایل) :

در این روش فایل مورد نظر شما باید قبلا روی آپلود بوی آپلود شده باشد و عمومی نیز باشد یعنی توسط آپلودکننده آن اجازه کپی برای همگان قرار داده شده باشد ، برای اینکه متوجه شوید آیا لینکی در آپلودبوی عمومی هست یا خیر کافیست صفحه دانلود آن فایل را بررسی کنید. اگر عمومی باشد لینکی در صفحه و در زیر عنوان فایل قرار دارد با عنوان زیر “به لیست فایل های من اضافه کن ” که در صورت وجود این لینک می توانید آن فایل را با زدن روی لینک فوق یا از طریق کپی فایل در فرم آپلود به لیست فایل های خود اضافه نمایید . لازم به ذکر است وقتی فایلی به اکانت شما اضافه می شود کلیه ی درآمدهای دانلود آن فقط برای شما محاسبه می گردد .

روش پنجم (آپلود از طریق FTP) ویژه کاربران ویژه :

برای استفاده از این ابزار می توانید از اطلاعاتی که در صفحه آپلود FTP شما وجود دارد استفاده نمایید :

اطلاعات FTPخود را که در فرم آپلود موجود است در یکی از نرم افزارهای کار با اف تی پی از جمله Filezillaیا cuteftpهمانند تصویر زیر وارد کرده و سپس گزینه  Quickconnect را بزنید دقت داشته باشید که در قسمت اول باید ftp host مربوط به خود را وارد کنید و در قسمت دوم و سوم نام کاربری و رمز عبور را که از قسمت ftpحساب کاربری گرفتیم وارد می کنیم . در قسمت چهارم  که مربوط به پورت می باشد باید ۲۱ را وارد کنید و در نهایت  Quickconnect را می زنید . سپس فایل های مورد نظرتان را می توانید از طریق filezillaآپلود کنید.

*در تصویر فوق باید به جای هاست ،آدرس اف تی پی آپلودبوی را که در فرم آپلود ذکر شده جایگزین نمایید .

توجه داشته باشید پس از چند دقیقه آپلود فایل در فضای FTP فایل مورد نظر به فهرست فایل های شما روی سایت اضافه و از فضای FTP شما حذف خواهد شد . فایل ها در همان شاخه ای که در FTP اپلود کرده اید در فایل های شما قرار می گیرند.شما می توانید لینک فایل مربوطه را از بخش مدیریت فایل دریافت نمایید .

و قسمت آخر که مربوط  ابزار های آپلود می باشد و از طریق این ابزارها شما می توانید فایل هایتان را آپلود کنید .

Windows Uploader : یک نرم افزار برای آپلود فایل های شما از طریق کامپیوترهای ویندوزی می باشد . با استفاده از این برنامه می توانید فایل های خود را آپلود نمایید .

Android File Manager : با استفاده از این برنامه می توانید از روی موبایل یا تبلیت اندرویدی خود اقدام به آپلود و مدیریت فایل های خود نمایید .

MAC Uploader : اگر شما از محصولات اپل استفاده می کنید برای آپلود فایل باید از این برنامه استفاده نمایید .

Z-o-o-m Uploader (3rd party) : زوم یک برنامه آپلود روی سایت های آپلودسنتر است که می توانید از آن برای آپلود فایل های خود را روی آپلودبوی استفاده نمایید . زوم امکانات بیشتری را نسبت به سایر برنامه ها ارائه می کند لازم به ذکرست این برنامه یک برنامه رده سوم است و پشتیبانی آن توسط آپلودبوی انجام نمی شود و در صورت داشتن هرگونه مشکلی باید با وبسایت سازنده آن تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *