حذف و بازیابی فایل :

بعد از آپلود فایل ، یک لینک حذف وجود دارد که می توانید برای حذف فایل آپلود شده از آن استفاده کنید. یا می توانید در حساب کاربری خود وارد بخش فایل های من شوید و علامت  ضربدر را بزنید تا فایل حذف شود.فایل ها بلافاصله پس از حذف در پوشه ی حذف شده ها قرار می گیرند و قابل دانلود نیستند. ۱۲ الی ۲۴ ساعت پس از حذف به صورت کاملا اتوماتیک از حساب کاربری و سطل بازیافت حذف خواهند شد و حجم مصرفی آنها آزاد می شود.تا قبل از آن می توانید فایل های خود را به راحتی بازیابی کنید. امکان حذف فایل ها زودتر از این زمان از سطل بازیافت ، وجود ندارد. (توجه کنید که سرویس آپلودبوی سرویسی برای به اشتراک گذاری فایل است و حذف فایل در صورت استفاده ی صحیح ، به ندرت نیاز می شود.)

فایل های قابل بازگشت شما که اخیرا طی ۷ روز گذشته منقضی و حذف شده اند و یا از سطل بازیافت هم حذف شده اند در قسمت حساب کاربری بخش بازیابی فایل های منقضی قابل مشاهده و انتخاب است.

فایل هایی که اخیرا توسط خودتان حذف شده اند در سطل بازیافت قابل مشاهده هستند و به رایگان قابل بازگشت است.

طبق قوانین سایت ، فایل هایی که دانلود نشوند، بعد از مدت معینی از آخرین دانلود ، حذف می شوند.. (انواع حسابها)

فایل های حذف شده به مدت محدود نگهداری می شوند . کاربران گرامی می توانند جهت بازیابی آنها، هزینه ی نگهداری آن را پرداخت و فایل های خود را بازیابی نمایند.
هزینه ی هر بار بازیابی فایل های حذف شده ، ۱۰٫۰۰۰ تومان است. برای بازیابی بیش از ۱۰۰ عدد فایل ، به ازای هر فایل بیشتر ، ۵۰ تومان اضافه می گردد. برای مثال هزینه بازیابی ۱۲۰ فایل ، ۱۰ بعلاوه ۱ هزارتومان جمعا ۱۱ هزار تومان می باشد.

در صورتی که حساب شما ویژه نیست ، قبل از بازیابی فایل ها اشتراک ویژه خریداری کنید. در غیر اینصورت فایل هایتان مجددا شرایط حذف فایل را خواهند داشت و ممکن است سریعا حذف شوند. (شرایط حذف در انواع حسابها)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *