راه اندازی مجدد سرورهای اروپا در آپلودبوی

با سلام

 

برای ایجاد سهولت آپلود برای کاربرانی که از اروپا فایلهای خود را آپلود می کنند تصمیم گرفتیم که سرورهای اروپا را مجددا راه اندازی کنیم .

برای آپلود روی  این سرورها باید هنگام آپلود گزینه Upload Location را روی UK انتخاب نمایید .

همینطور اگر شما در آمریکا یا کانادا هستید برای سرعت بالاتر در آپلود لازمه گزینه US را انتخاب نمایید تا فایل شما روی سرورهای کانادا قرار بگیرد .

البته توصیه ما همچنان این هست که د صورتیکه کاربران شما از ایران فایلهای شما را دانلود می کنند لازمه فایلهای خود را حتما روی سرورهای ایران آپلود نمایید ، اینکار باعث افزایش سرعت دانلود بازدیدکنندگان شما و افزایش تعداد دانلود و درآمد شما خواهد شد .

لازم به ذکرست به زودی امکانات بیشتری برای سهولت آپلود به سایت اضافه خواهد شد .

 

باتشکر

 

 

20 Comments

  1. تشکر ،اگه امکان اکسترکت کردن یا برعکس فایل های zip و Rar رو هم قرار بدین عالی میشه

  2. سلام اگه ممکنه امکان جابجایی فولدرها فراهم بشه فایل های که از طریق تورنت لیچ میشن در صفحه اصلی قرار میگیرن که در صورت تعداد زیاد منیج کردن اونها سخت میشه

  3. واقعا ممنون

    من عاشق آپلودبوی هستم و به همین خاطر هستش که میخوام تا ۲۰۱۶ اکانتم را شارژ کنم و امیدوارم بزودی امکانات بیشتری رو توی سایت قرار بدید.

  4. سلام
    میخواستم بدونم آیا این امکان در آپلود بوی وجود داره که فایل های ما دائمی رو سرور ها بمونه . آخه قصد ساخت سایت فیلم و سریال دارم . میشه راهی به ما معرفی کنین که بتونیم این کار رو بکنیم؟ آخه برخی آپلود سنتر های خارجی با برخی سایت های فیلم قرار داد می بندن که اون سایت فایل هاش رو تو ان سرور آپلود کنه . در این صورت تمام مراجعه کنندگان سایت میان و از آپلود سنتر اکانت می خرن و این به نفع هر دو طرفه . لظفا در این زمینه کمی راهنمایی کنید.
    البته ببخشید که این سوال رو اینجا پرسیدم . چون نمیدونستم کجا باید بپرسم .
    ممنون میشم جواب بدید

  5. سلام

    کار خیلی خوبی کردین ، خیلی به درد میخوره !!!!! اگه بتونید کاری کنید که فایل ها به صورت همیشگی رو سرور ها هم بمونه خیلی عالی میشه(اتوماتیک بعد ۳ ماه از آخرین دانلود دلیت نشه) در هر صورت خیلی ممنون

  6. خیلی ممنون
    فکر کنم اولین سایتی هستید که این امکان را میزارید !

  7. گزینه world هم حذف شده … به جاش us اومده

    ممنون از خدمات خوبتون

  8. با سلام
    اگر ممکنه فکری به حال مشکل تغییر آی‌پی بکنید. جایی که من هستم هر نیم ساعت اینترنت قطع و وصل میشه و آی‌پی تغییر می‌کنه و هر بار مجبورم مجدد لینک رو از سایت بگیرم

  9. در ادامه کامنت قبلی هم بگم که قبلاً اینطور نبود. حدود چند هفته پیش همچین مشکلی نبود

  10. سلام
    من شارز ۱۰ هزار تومانی خریداری کردم .اما بعد از پایان یافتن واریز هر چقدر پاسورد را میزنم نمیپذیرد.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

  11. روشی هست که با تغییر آی پی هم می تونید ادامه لینک قبل را دانلود کنید
    بزودی آموزشش رو در اینجا قرار خواهیم داد

  12. چنین امکانی وجود نداره نه در سایت ما و نه در هیچ سایت دیگری هیج فایلی برای همیشه باقی نمی ماند البته اگر دانلود داشته باشه ماندگار خواهد بود

  13. اگر فایلهای شما دانلود داشته باشند حذف نخواهند شد .

  14. ممنون امیدواریم بتوانیم با خدمات بهتر در خدمت شما باشیم .

  15. امکانش هست برای بعضی از افراد سایت امکان خرید از سرور uptobox رو بزارین .هر چقدر باشه میپردازم چون اکانت عادی اش مساوی با اکانت خریداری شده آپلودبوی و همچنین امکان مشاهده انلاین داره و اکانت ویژه اش که اصلا فوق العادست و همچنین راحت تر و جذاب تر و پر سرعت تر از اینه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *