تغییر در استراتژی کسب درآمد کاربران خارجی و افزایش درآمد کاربران ایرانی

با سلام

کاربران گرامی مدت زیادی هست که به دلیل مشکلات مختلف در زمینه تقلب کاربران و همچنین افزایش هزینه ها ، پرداخت درآمد کاربران با سختی انجام میشود لذا تصمیم گرفتیم با توجه به عدم امکان مقابله با تقلب کاربران عمدتا خارجی که باعث ایجاد ضرر و زیان و ضایع کردن حقوق سایر کاربران میشوند استراتژی خود را برای بحث کسب درآمد برای کاربران خارج از کشور تغییر دهیم .

لذا از این پس برای کاربران خارجی کسب درآمد از دانلود منتفی شده و فقط کاربران ایرانی میتوانند از بازدیدهای ایرانی خود کسب درآمد داشته باشند برای برخی از کاربران که بازدیدهایی هم توسط آی پی خارجی دارند ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش درآمد بازدید ایرانی لحاظر گردیده است تا درآمد کاربران ایرانی افزایش یابد .

جدول افزایش درآمد کاربران ایرانی

علاوه بر این برای جلوگیری از تضییع حقوق کاربران درستکار با بازدید خارجی هم ، اقدام به افزایش درصد فروش این کاربران با بازدید و فروش خارجی از ۱۰ به ۳۰ درصد نمودیم تا این کاهش درآمد، نه تنها جبران شده بلکه درآمد این کاربران نیز افزایش یابد .

افزایش پورسانت فروش از ۱۰ درصد به ۳۰ درصد

امیدواریم این تغییر استراتژی به نفع همه کاربران بوده و باعث حذف روندهای غیراصولی کسب درآمد از آپلودبوی گردد و بتوانیم مثل گذشته خدمات متناسبی را به شما عزیزان ارائه دهیم .

باتشکر

تیم آپلودبوی

 

 

16 Comments

  1. واقعاً باعث خوشحالیه که همچین سرویس حرفه ای رو میبینیم و علاوه بر استفاده، امکان همکاری هرچند اندک هم باهاشون داریم.

  2. سلام. طوری برخورد کنید که اپلودبوی همینطور قابل اتکا باشه. اینطوری بهتر از اینه به یکباره شاهد عدم یا کاهش پرداخت واریزی ها باشیم. من حتی وبلاگی به انگلیسی دارم اما ناراحت نیستم به خاطر صداقت اپلودبوی و راضی نبودن به ضرر اپلودبوی

  3. سلام ما که نصف دانلودمون خارجی هست که خیلی بر ضررمون شده ما دانلود ۱۰۰-۵۰۰ مگ قبلا ۷ تومن بود الان شده ۸٫۴ تومن و خارجی ۱۷ تومن بوده شده صفر تازه خیلی از ایرانی ها هم هستن که با فیلترشکن دانلود میکنن واقعا به نظر من صفر کردن دانلود خارجی واقعا غیر منطقی بود
    شما الان نگاه کنین
    ایرانی ۷ بود شد ۸٫۴
    خارجی ۱۷ بود شد صفر
    شما ۱٫۴ تومن اضافه کردین ۱۷ تومن کم کردین

    پاسخ : برای حل این مشکل سایت جدیدی با امکانات و درآمد بالاتر ایجاد شده است برای اطلاعات بیشتر از بخش پشتیبانی تماس بگیرید

  4. امیدوارم آپلودبوی همیشه پایدار باشه.

  5. قسمت اعظم دانلود ها از کانال تلگرامه که با فیلترشکن باز میکنن و دانلود خارجی میشه به نظر من این کار درست نیست و از طرفی با این پلن هایی هم که دادید جبران نمیشه.بهتره درآمد دانلود کنندگان خارجی رو برگردونید بجای افزایش نرخ دانلود ایرانی ها،تا عدالت برقرار بشه

    پاسخ : متاسفانه امکان اینکار نیست مضاف بر اینکه طبق آمار ما بیش از نیمی از کاربران تلگرام با آی پی ایران دانلود میکنند چون فقط روی تلگرام از پراکسی استفاده میکنند .

  6. از تیم آپلود بوی خیلی ممنونیم که همیشه حواسشون هست تا کسی حقش رو از دست نده و بهترین راهکار رو انتخاب می‌کنند.
    من وب‌سایتم اکثرا ایرانی‌ها با فیلترشکن بهش میان، چکاری باید انجام بدم؟

  7. خیلی ممنون! ولی من الان یک ماه هست که دارم شماره تلفنم رو میزنم توی سیستم که تایید کنم ولی خطای سیستم میده و میگه ۲۳ ساعت دیگه امتحان کنید! و این روال مشکل ساز شده که پولهای درخواست واریز شده رو نریزن! چندین بار ایمیل دادم ولی هیچ فایده ای نداشت! چیکارکنم من!؟

    پاسخ : اگر ایمیل دادین حتما به شما گفته شده که اصلا نیاز نیست شماره ثابت تایید بشه فقط موبایل کافیه

  8. این تغییر ، ربطی به این نداره که ما فایلهامونو روی کدوم سرور ذخیره میکنیم؟ مثلن ایران یا فرانسه… (منوی اپلود)

    پاسخ : خیر

  9. سلام خسته نباشید ‌
    یعنی به فایل های زیر ۱۰ مگابایت پولی تعلق نمیگیره ؟

    پاسخ : فعلا بالای ۱ مگ تعلق میگیره

  10. سلام

    من یکی از کاربران قدیمی شما هستم ولی واقعا راضی نیستم. درآمد به شدت کاهش پیدا کرده که اصلا جالب نیست.

    پاسخ : درآمد شما که افزایش خوبی داشته است !

  11. با سلام، این تغییر در سیاست کسب درآمد هیچ منفعتی واسه کسانیکه کاربر خارجی دارن نداره. چون عملا کاربران خارجی قادر به دانلود نیستند مگر اینکه در سایتتان ثبت نام کنند که اینم بستگی به صبر و حوصله کاربر داره.

  12. بسیار کار غیر حرفه ای و غیر تخصصی انجام شد که بسیاری از کاربران خودتون مثل خود من رو از دست دادید! سعی بر این باشه که به جای پاک کردن صورت مسلئه، راه حلی برای جلوگیری از تقلب اندیشیده بشه.
    با تشکر که برای چندین سال پذیرای ما بودید

  13. با سلام
    لطفا تدبیری برای دسترسی به آپلود بوی در وضعیت فعلی (ورود سراسری ایران به شبکه ملی اطلاعات) نمایید. در حال حاضر دسترسی به سایت اصلی آپلود بوی امکان پذیر نیست.

  14. با سلام ,
    هر فرد دانلود کننده از فایل های آپلودی من , هر ۲۴ ساعت حداکثر چند فایل یا گیگ می تواند دانلود کند؟(فرد دانلودکننده کاربر معمولی باشد)

  15. این استراتژیتون بدرد نمیخوره شما فعالیت تو ایران دارین هواتون بیشتر به اینور باشه تا کاربراتونو از دست ندین الا دلار شده ۲۴ ۲۶ شما چند همون ۳ ۴ تومن بعدم میگین باید اوقت فروشو ببرین بالا قیمت اوکی ببرین ولی همگام سازیم بکنید با درامد اینجوری کاربراتونم فراری نمیشن
    می تونید اصلا پخش انلاینم اضافه کنید رو پخش انلاینا تبلیغ بزارین و اینجوریم یه کسب درامد برا خودتون عین خارجیا سرویساشون … حیفه اپلودبویه واقعا کاش یه تکونی به خودش بده از رقبا عقب نمونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *